Medlemsprofil | Logga in för meddelanden | Bevakade ämnen | Sök | Medlemmar | Grupper | Logga in | Bli medlem här!
Nytt forum

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Synestesi.se startsida -> Information om Synestesi.se
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
Liljeberg
Synestesi.se
Administratör

Bor: Lerum

InläggSkrivet: 18 apr 2009 8:24    Rubrik: Nytt forum Citera

Jag kommer troligtvis att inom de närmsta veckorna att uppgradera forumet till en nyare programvara. Det kommer se annorlunda ut, men funktionerna är i grunden desamma.

Samtidigt (i stort sett) kommer jag också byta utseende på alla andra sidor på Synestesi.se. Jag byter till ett CMS-system (Content Management System) för att lättare kunna hålla övriga delar av sajten mer uppdaterad.

Eventuellt kommer jag senare att eftersöka en eller annan oavlönad medhjälpare som kan agera redaktör på vissa delar av sajten. Det skulle vara någon som har ett extra stort intresse i ämnet och som på ett eller annat sätt brukar hålla sig uppdaterad om synestesi.
Vill du också ha en sådan här snygg rad? Kolla Färgväljaren!
Till överst på sidan
Visa medlemmens profil Skicka personligt meddelande
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Synestesi.se startsida -> Information om Synestesi.se Tiderna anges som GMT+2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg här
Du kan inte svara på inlägg här
Du kan inte ändra dina inlägg här
Du kan inte ta bort dina inlägg här
Du kan inte rösta här

Ta bort alla cookies som det här forumet skapat