| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
graup Medlem

|
Skrivet: 13 maj 2009 10:21 Rubrik: Vill ha synestesi! |
|
Hej
Jag är en medioker musiker som känner att min utveckling har stannat upp. Min stora dröm är att bli världskändis, typ Britney Spears eller Mozart.
Jag har hört att många stora musiker har haft synestesi, och undrar hur jag kan få detta? bör man umgås med andra synesteter för att bli smittad, eller måste jag slå mig hårt på något speciellt ställe i huvudet?
mvh,
Graup |
|
|
|
|
 |
Face Flitig medlem

|
Skrivet: 13 maj 2009 18:07 Rubrik: |
|
Du får ursäkta att jag frågar men... Är du seriös? smittad?? slå sig i huvudet?? Det här är på gränsen till oförskämt.
Synestesi smittar inte som om det vore någon slags sjukdom. Synestesi är ett neurologiskt tillstånd som man antingen har, eller inte har. Man lider inte av det. Inte nödvändigtvis och vi har inte ''slagit oss själva i huvudet'' för att få det. |
_________________ I want to say one word to you. Just one word.
Are you listening?
Plastics. |
|
|
|
 |
Tråden sponsras av:
|
|
 |
rusch Flitig medlem

|
Skrivet: 13 maj 2009 20:20 Rubrik: |
|
| Face skrev: |
Du får ursäkta att jag frågar men... Är du seriös? smittad?? slå sig i huvudet?? Det här är på gränsen till oförskämt.
Synestesi smittar inte som om det vore någon slags sjukdom. Synestesi är ett neurologiskt tillstånd som man antingen har, eller inte har. Man lider inte av det. Inte nödvändigtvis och vi har inte ''slagit oss själva i huvudet'' för att få det. |
Det är klart att han inte är allvarlig. Så, som officiell representant för IATC (International Anti-Troll Commission) måste jag be dig att inte mata trollet. |
_________________ Kompositör & Producent
http://www.christianrusch.com
http://www.infamousagency.com
http://www.futuresoundofsweden.se |
|
|
|
 |
Liljeberg Synestesi.se

|
Skrivet: 13 maj 2009 23:18 Rubrik: |
|
Jag älskar verkligen att han har valt "namnet" Graup!  |
_________________ Christian Liljeberg
Min presentation - Vädret i Lerum där jag bor. Bin i närheten? Besök Biodlarkartan.se
Mina färger: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Å Ä Ö 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Vill du också ha en sådan här snygg rad? Kolla Färgväljaren! |
|
|
|
 |
Xcelcior Medlem

|
Skrivet: 7 sep 2009 6:40 Rubrik: |
|
| graup skrev: |
Hej
Jag är en medioker musiker som känner att min utveckling har stannat upp. Min stora dröm är att bli världskändis, typ Britney Spears eller Mozart.
Jag har hört att många stora musiker har haft synestesi, och undrar hur jag kan få detta? bör man umgås med andra synesteter för att bli smittad, eller måste jag slå mig hårt på något speciellt ställe i huvudet?
mvh,
Graup |
Testa att springa ut för ett stup, det lär hjälpa. Sen blir du både martyr (alternativt dumskalle) och stor musiker på köpet.  |
|
|
|
|
 |
mianova Medlem

|
Skrivet: 9 feb 2010 0:48 Rubrik: Re: Vill ha synestesi! |
|
| graup skrev: |
Hej
mvh,
Graup |
hahhaha!! du e fan ap rolig! ehyyy ..kolla du kan få de av mej! haha ja blev tydl medl idag (av mej sj nästan utan lila) ahh lite hjälp fick ja (vafan e färgen för inloggning!? hiihiii)
joo hehe dom hade en chat här, ja va den enda inloggade så ja fick skriva med mej sj :S såg ut såhär...
0
[mianova] 23:41: nääähää inte bara att man inte fattar nånting man måste sitta som en knasig säl för att grafikkortet inte ska bli
överhettat!(lapdance) hahaha ...ja tyckte de var kul...laptop i knät... jaha ja kmr väl tillbaka vid en vaknare tid då så kanske andra daycole#/%
människor e uppe ha de bäst so long!
haha..e du verkligen säker på att du fortfarande VILL bli medlem? pusspuss |
_________________ "When you come out of this self delusion, you're gonna need a brain transfusion"
<3
there's no heaven, and there's no hell  |
|
|
|
 |
|