Medlemsprofil | Logga in för meddelanden | Bevakade ämnen | Sök | Medlemmar | Grupper | Logga in | Bli medlem här!
Ny i gänget

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Synestesi.se startsida -> Nyheter och länkar
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
bibydr
Medlem

Bor: Eskilstuna

InläggSkrivet: 10 jan 2010 17:23    Rubrik: Ny i gänget Citera

Kul att upptäcka att vi är många.. har alltid "sett" dagar,veckor, år och århundranden i former. Siffrorna "ser" jag också i former.Allt tredimensionell. Dock utan färger!! Smile
De få jag berättat det hela för har oftast titta på mej och smålett. Inte vetat om jag skämtat med dem...
När jag var barn var det alldeles självklart för mej och det är det ju idag också.
Till överst på sidan
Visa medlemmens profil Skicka personligt meddelande
bibydr
Medlem

Bor: Eskilstuna

InläggSkrivet: 10 jan 2010 17:25    Rubrik: Re: Ny i gänget Citera

[quote="bibydr"]Kul att upptäcka att vi är många.. har alltid "sett" dagar,veckor, år och århundranden i former. Siffrorna "ser" jag också i former.Allt tredimensionell. Dock utan färger!!
De få jag berättat det hela för har oftast titta på mej och smålett. Inte vetat om jag skämtat med dem...
När jag var barn var det alldeles självklart för mej och det är det ju idag också. Smile
Till överst på sidan
Visa medlemmens profil Skicka personligt meddelande
Tråden sponsras av:
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Synestesi.se startsida -> Nyheter och länkar Tiderna anges som GMT+2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg här
Du kan inte svara på inlägg här
Du kan inte ändra dina inlägg här
Du kan inte ta bort dina inlägg här
Du kan inte rösta här

Ta bort alla cookies som det här forumet skapat
Vid problem eller frågor om forumet skicka ett mail till web@synestesi.se.